close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej

     

  • REKRUTACJA

  • Ambasada RP w Państwie Zjednoczonych Emiratów Arabskich

    z siedzibą w Abu Zabi

     

    poszukuje kandydata na stanowisko referenta ds. administracyjno-finansowych

     

    miejsce wykonywania pracy: Abu Zabi

     

    Główne obowiązki:

     

    • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków bilansowych i pozabilansowych oraz środków materiałowych wg obowiązujących przepisów;
    • Prowadzenie kart inwentarzowych pomieszczenia, kart wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego;
    • Realizacja czynności administracyjnych związanych z remontami, naprawami i stanem technicznym urzędu, rezydencji i mieszkań służbowych, monitorowanie ich stanu i zlecanie napraw budowli, instalacji i sprzętu;
    • Monitorowanie procedur zarządzania nieruchomościami, przestrzeganie terminowości spraw związanych z zawieraniem i przedłużaniem umów najmu, prowadzenie całości spraw dotyczących gospodarki mieszkaniowej;
    • Realizacja czynności administracyjnych związanych z taborem samochodowym urzędu zgodnie z przepisami o gospodarce samochodowej;
    • Koordynacja projektów budowlanych w zakresie adaptacji nieruchomości oraz nadzór nad pracownikami miejscowych firm dokonujących bieżących napraw i konserwacji urządzeń placówki;
    • Opracowywanie propozycji działań w zakresie rozwoju bazy materiałowej wyposażenia placówki;
    • Przygotowywanie umów w zakresie zakupów elementów wyposażenia oraz świadczenia usług przez podmioty zewnętrzne, dokonywanie planowych i doraźnych zakupów;
    • Prowadzenie bazy danych dostawców i wykonawców usług;
    • Kontrola faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym;
    • Opisywanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia;
    • Dekretacja dokumentów finansowych;
    • Rozliczanie sald kont „200” Rozrachunki

     

    Wykształcenie:

     

    Wyższe; preferowane kierunki studiów: finanse i rachunkowość, administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo.

     

     

    Wymagania konieczne:

     

    • Doświadczenie w zakresie pracy administracyjno-finansowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi systemów komputerowych (MS Office, Ms Outlook, Internet);
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    • Wysoka kultura osobista i wysokie kompetencje społeczne;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i dyspozycyjność w sytuacjach nadzwyczajnych,
    • Uregulowany status pobytu w ZEA  (Ambasada RP w Abu Zabi nie sponsoruje wizy pracowniczej referenta ds. administracyjno – finansowych)  

     

    Wymagania dodatkowe:

     

    • Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych;
    • Ogólna znajomość realiów Zjednoczonych Emiratów Arabskich;
    • Umiejętność negocjacji;
    • Sumienność i rzetelność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków;
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarazem umiejętność pracy zespołowej;
    • Stała dbałość o wizerunek własny, stosowanie się do zasad dress code urzędu.

     

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

     

    • Życiorys oraz załączony list motywacyjny;
    • Kopia odpisu dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego;
    • Kopia dokumentu lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym;
    • Kopie dokumentów lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań koniecznych;
    • Kopia paszportu oraz wizyt potwierdzającej uregulowany status pobytu w ZEA;  
    • Oświadczenia kandydata o:

     

    a) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

    b) korzystaniu z pełni praw publicznych,

    c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

    d) wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r., Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.),

    e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu gotowości do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego. Wymóg złożenia ww. oświadczeń wynika z art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 2007 roku o zmianie ustawy o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. nr 165 poz. 1171); oświadczenie dotyczy ob. polskich, urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

     

    Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

     

     W przypadku ukończenia studiów za granicą wymagana jest kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego.

    Dokumenty należy złożyć do dnia 15 listopada br. w Ambasadzie RP w Abu Zabi w godzinach 9.00-16.00 lub przesłać w terminie naboru (decyduje data wpływu) pod adresem:

     

    Embassy of the Republic of Poland

    Corner Delma & Karamah Street

    P.O. Box 2334, Abu Dhabi

     

    lub elektronicznie:

     

    abudhabi.amb.sekretariat@msz.gov.pl

     

    z dopiskiem: rekrutacja referent ds. administracyjno-finansowych

     

     

    Inne informacje:

     

    Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefoniczne lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: